Wednesday, March 24, 2010

Blog Candy, Moxie, Mojo and 2S4U



Hi! :)  I hope your having a super start to your week. Its only Tuesday... im ready for Thursday LOL my PTI order is due to deliver :D yay! I was super excited to find out I got picked for Moxie Fab World Tuesday Trigger Target! YAY!! From my card HERE... you can see the blog post HERE on MFW blog. Its soooo exciting to get picked! :D I think my card does look allot like the Trigger LOL

I also have added to my Blog Candy! Only 15 followers to go! Become a follower if you arent already and you could have a 1 in 50 chance of winning this:




Please spread the word if you havent already :) I will draw from random.org from the first 50 followers. Thanks for following my blog and all your sweet comments! I appreciate them all!!

On to cards, I made this card for Mojo Monday 131, I love the cute lil eggs:



Supplies:
Paper, Stamps: Jillibean Soup
Ribbon: PTI dark chocolate
Ink: Tim Holtz

And this card I made for 2S4U 48, I love all the colors on this one... so springy:

Supplies:
Paper: Best Creation, Bazzill
Ribbon: Ofray
Buttons: PTI New Leaf

I love to hear what you think of my cards, its so uplifting. Hope you have a fabulous week!! Off to bed here... I feel like im coming down with something, I hope not! BLAH! PS: Indiana is doing allot better, still not coughing... im so glad there is something thats working for him! And our cat is doing good too, got a week to go till his stitches come out... I cant wait so he can get a bath LOL.

Toodles! xx

20 comments:

Noor Nahdi said...

Beautiful cards!!
The blog candy is so cool..
I'm a follower now but am I the winner :)

HUGS

Jan Scholl said...

laughing over the eggs on the card. Punchy at 5 am.

Elsina said...

I was already a follower but have posted your candy on my sidebar candypage! Hope you get a lot of followers! Love your card :)

Handmade Creations by Stephanie said...

These are just so sweet and congrats on Moxie Fab challenge. I am already a happy follower!!!

Kathy Martin said...

Sweet cards! LOVE them! Thanks for playing along at 2S4Y! :)

JenMarie said...

Great giveaway! I'm already a follower!
FABBY creations!!

Jinny Newlin said...

Congrats on your MFW recognition! Your card, truly, was gorgeous! I love that little egg/chick card. So adorable! I've got my link all attached to my blog now. Thanks for the advice!

Heather Jensen said...

Such sweet cards. I saw your card over there the other day and knew it was yours. :) Congrats!

Laura Davis said...

Super cute work!!
Thanks for playing at 2S4Y!
Laura

Felicia said...

Love Love Love the cards. I think I am becoming a broken record on that cuz I love all your cards LOL Cant beat goodies either *grin* Hope your having a super week!
*huggles*
=0)

Silvia said...

Awesome Jenny! I will update the picture of your blog candy. Thanks for sharing!

Alice Wertz said...

your cards are so sweet! love them! thanks for playing along with us at 2S4Y!!

Courtney Baker said...

Very cute!

SnappyStamper said...

Sweet cards, just darling!

Sanstrom Seven said...

Great blog candy! Crossing my fingers!

Pegg S said...

Your trigger card is gorgeous - as is the card from this post! So fun!

Teresa Kline aka va.sunshine said...

your cards are sooo sweet....thanks for the chance at the blog candy....I see you are from VA, I always follow and save VA blogs....even though you now live in CA, I am adding you to my list.....I hope you have time to visit my blog....sending you sunshine!

enjoy *~*

Regina said...

what sweet Easter cards!
That's an awesome collection of goodies you're giving away. I’m now a follower of your lovely blog and I have added your candy in my side bar. Thanks for the chance to join in.

Christina said...

Beautiful Easter cards! You are a very talented card maker!

Dawn said...

I'm in awe of the gorgeous font are you created in the background. LOVELY!